Home Wie zijn wij Kennismaken

Kennismaken

De Pacellischool is een basisschool voor iedereen. In onze school komen meerdere culturen samen. We staan open voor verschillen en hebben respect voor elkaar. Door de kleine klassen hebben we veel aandacht voor ieder kind. Neem eens een kijkje door ons gebouw bij onze digitale rondleiding!

Kom vrijblijvend bij ons kijken

Wilt u een keer bij ons binnen kijken, dan kunt u een afspraak met de directeur maken.

Ook voordat uw kind op school komt, kunt u met de directeur een afspraak maken voor een gesprek. U kunt daarvoor even bellen of binnenlopen. Tijdens dit gesprek krijgt u informatie, kunt u vragen stellen en leiden we u rond door de school. Wij vinden het prettig als uw kind meekomt naar dit gesprek. Zo kunnen we ook gelijk kennis maken met uw kind. Als u na dit gesprek uw kind wil laten inschrijven, vragen we u een inschrijfformulier in te vullen en een kopie van het BSN-nummer van uw kind af te geven.

Starten op school

De leerkracht neemt een aantal weken voordat uw kind 4 jaar wordt contact met u op om een wenafspraak te maken. Een dag na de vierde verjaardag is uw kind van harte welkom om mee te draaien in de groep. Bij de start in de nieuwe groep ontvangt u een kleuter-startkrant waar alle nodige belangrijke informatie in staat.