Home Ouders Ouderraad

Ouderraad

De ouderraad (OR) bestaat uit ouders en teamleden en vergadert ongeveer zeven keer per schooljaar. De OR zet zich samen met de teamleden in voor de organisatie van feesten en activiteiten binnen onze school. Voor de uitvoering van deze activiteiten werkt ze met commissies. Als ouderraadslid kunt u op een praktische manier bijdragen aan een goed schoolklimaat waarin leerlingen, leerkrachten en ouders zich thuis voelen.
Alle ouders/verzorgers zijn automatisch lid van de oudervereniging. De OR vraagt jaarlijks aan de ouders om een ouderbijdrage te voldoen om de diverse activiteiten mogelijk te maken. Wilt u helpen bij een activiteit of plaatsnemen in de OR dan kunt u contact opnemen met een van de OR-leden of de teamleden via het ouderportaal Social Schools.

Leden Ouderraad

Shirley van Wijk (voorzitter, moeder van Sadey uit groep 7-8)
Monika Legezinska (penningmeester, moeder dan Liliana uit groep 3)
Fadoua Bougnouche (moeder van Madjouline uit groep 1/2 B)
Esmiralda van der Heide (moeder van Jaylano uit de groep 1/2 B)
Denise van der Heijden (moeder van Daphne uit groep 4 en Daisy uit groep 1/2 A)
Lizette van Hoek (moeder van Dylaisa uit groep 1/2 a en Jayliana uit groep 3)

Contactpersonen vanuit het team

Kim Straathof, groep 1/2B
Connie van Velzen, groep 6/7

Hulp bij laag inkomen

Heeft u een laag inkomen? Dan heeft u misschien soms wat hulp nodig bij het betalen van bijvoorbeeld het schoolreisje of de muziekles voor uw kind.

Op www.leiden.nl/hulpbijlaaginkomen vindt u een overzicht van vergoedingen voor u en uw kind. U vindt hier de regelingen van de gemeenten Leiden en Leiderdorp. Ook via Stichting Leergeld kunt u vergoedingen aanvragen voor uw kind. Kijk op www.leergeld.nl/leiden.

Vergoedingen rijksoverheid

Op www.berekenuwrecht.nl staan vergoedingen van de rijksoverheid, zoals het kindgebonden budget en kinderopvangtoeslag.